måndag 21 mars 2011

Väntan på ÄD

Tålamod är väl inte riktigt mitt starkaste karaktärsdrag.... Har börjat kollat resor och boende till Riga. Inget går ju att boka än men samtidigt som jag har dåligt tålamod så vill jag ha koll på (helst) allt.
Det finns billiga flyg med Ryan air och massor med billiga hotell. Vi hittade ett jättemysigt hotell i närheten av AVA-kliniken
Monika Centrum Hotels

 På torsdag är det dags för Procrenspruta, tjoho, nu börjar det hända nått igen. Jag ska försöka att inte tänka på allt som hänt vid IVF-försöken. Nu börjar nått nytt, VI SKA GÖRA ÄD!!!!!!!!!!

Kram på er!
/Lilla Jag!

16 kommentarer:

  1. Rätt inställning =) Nu ska de gå vägen och spännande ska de bli att få följa er resa! Varma kramar

    SvaraRadera
  2. Förstår att du vill se framåt och planera.

    SvaraRadera
  3. Vad bra! Då kan ni tipsa om den bra maten och de bra hotellen:-)

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Åååh, vad kul!! Under omständigheterna alltså...
    För nu är vi ganska nära varandra i tid med allting. Kul att få följas åt lite.
    Och jag sitter också och spanar runt på hotell och en del fakta om Riga. Jag ska se resan som en vilosemester tänkte jag, hihi!
    Kolla förresten på coophotellpremie.se om du har ett sånt där MedMera-kort. Där finns billigt och bra hotell också.

    Kraaaam!

    SvaraRadera
  5. Men nu såg jag "ditt" hotell. Det såg kanonbra ut det med!
    Det kanske vi oxå bor på. Tack för tipset!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Grattis till ÄD, jag håller tummarna!

    Angående bloggträffen finner du mer info under länken.
    http://langtaneftertresamhet.blogspot.com/2011/02/favorit-i-repris-bloggtraff.html

    Lycka till i Riga!(Som för övrigt är en väldigt trevlig stad.)

    Kram Sara

    SvaraRadera
  7. Håller både tummar och tår för att allt kommer att gå bra för er! Heja, heja!
    Kramar

    SvaraRadera
  8. Åh, vad spännande!! Önskar er all lycka till och håll oss uppdaterade hur det går.

    Stora kramar!

    SvaraRadera
  9. Nu ska det gå bra, känner det på mig! :)

    Kramar!

    SvaraRadera
  10. Nej, tänkt inte på IVF - ÄD har helt andra förutsättningar, HELT andra!
    Ni ska helt enkelt lyckas nu!
    Stor ÄD-kram :)

    SvaraRadera
  11. Lättare sagt än gjort men det är bra o vara positiv..=0)

    Önskar er all lycka till..håller tummarna hårt....

    Kram o ha en bra dag

    SvaraRadera
  12. Vad skönt att ni kommit så långt att ni fattat ett beslut! Ska ni ha anonym eller öppen donator? För oss var valet självklart när vi var på g.

    När planerar ni ÄD?

    Skickar länk till bloggträffsinbjudan :)

    http://langtaneftertresamhet.blogspot.com/2011/02/favorit-i-repris-bloggtraff.html

    Kram kram

    SvaraRadera
  13. Vad kul att ni är på gång!! Jag håller också tummar och tår !! Hotellet ser jättefint ut och jag gillade också Riga när vi var där.

    Kram

    SvaraRadera
  14. Kul att läsa att ni verkligen kommit igång! Önskar dig all lycka till nu!!! Det ska gå bra nu! Kram!

    SvaraRadera
  15. Chohoo!!! Det här blir ju super! :) Kram Kix

    SvaraRadera
  16. Hej vännen! Åh vilken resa ni är på g för, håller den starkast tummen någonsin! Du såg alldeles strålande ut idag, superfräsch och pigg! Tänker på dig massor och vill ses snart igen! Kramar i massor

    SvaraRadera