tisdag 8 mars 2011

Dålig dag igen

Idag har jag en riktig SKIT-dag =( Är psykiskt trött, helt slut. Som tur är vet jag att det blir bättre men just nu är det mörkt.
Allt detta med ofrivillig barnlöshet känns piss, jobbet som jag vanligtvis tycker så mycket om är inte alls roligt, jag behöver nya utmaningar och är dö irriterad på en viss person(på jobbet) som går mig på nerverna just nu.
Magen värker och huvudet tänkte jag amputera.
Just nu skulle jag kunna sjukskriva mig och inte gå upp ur sängen på flera veckor, jag känner mig på gränsen till nått väldigt djupt.
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Jag vet att detta kommer att gå över, kanske är bättre redan i morgon. Jag kommer varken att bryta ihop eller sjukskriva mig, bara en sån dag idag! Känns redan bättre efter att jag satt ord på skiten ;)

Kramen!
/Lilla Jag!

12 kommentarer:

  1. Usch, vi verkar ha en skitdag båda två. Även om man vet att det går över så är det så otroligt jobbigt när man väl mår så där uruselt. Stor kram till dig!!!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får en bättre dag imorgon!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. De där diipparna är förjävliga!
    Skickar en stor stor kram!

    SvaraRadera
  4. Nej, du ska inte bryta ihop, du har en mycket dålig dag, men jag tror att imorgon blir det bättre.
    Man kan lätt ha såna skit dagar inne i ofrivilliga barnlösheten. Det är svårt att vara positiv hela tiden, det är omöjligt.
    Lägg dig, sov gott och du får se imorgon kommer en ny dag, en bättre dag.
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Jag förstår precis hur du känner dig! Det är otroligt jobbigt att må så dåligt. Man vet inte var man ska ta vägen, vill helst bara försvinna ett tag. Jag hoppas att det är som du skriver att du mår bättre nu när du har skrivit av dig. Förhoppningsvis mår du ännu bättre imorgon!!

    Många kramar till dig!

    SvaraRadera
  6. Usch, de dagarna suger..Skickar en stor kram och hoppas på att det blir bättre imorgon!
    Är ledsen att se att din pappa är dement, kan förstå att det är jobbigt och frustrerande. Det är nog en sjukdom som är jobbigare för dem anhöriga än för den som har det. Man ser ju den man älskar försvinna sakta, och ja, det gör ont..!
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Kram kram kram kram...

    Hoppas på en bra dag imöra....men förstår att du mår som du gör....

    Det är vid såna här tillfällen som det känns så bra att man har en blogg där man får skriva av sig lite...

    Tänker på dig...

    Kram

    SvaraRadera
  8. Man får ha dåliga dagar och idag var det en sån dag för dig.
    Imorgon blir det bättre :)
    Stor varma kramar till dig!

    SvaraRadera
  9. Ush, känner igen de där bottendagarna!! Man får lov att ha dem ibland, och oftast känner man sig bättre efter någon dag igen. Men ta hand om dig idag, kanske köp något gott eller ta ett varmt bad och bara tänk på dig själv!! Vi är många som stöttar dig och vet hur det känns.

    Stora kramar till dig!!

    SvaraRadera
  10. Hoppas att det har varit en bättre dag idag!! Kramar!!

    SvaraRadera
  11. svar: Jätte kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu uttagen så går in och kolla om det är du, om det inte är det så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)
    kram

    SvaraRadera