torsdag 31 mars 2011

Be, till vem?

Mensen kom som sagt igår... Syndaflod och VÄRK men när det är som det ska så står man ut.

Annars händer det inte så mycket just nu, dagarna går men inte tillräckligt snabbt ;)
Idag sa jag bye bye till mina elever som ska vara ute på praktik i tre veckor och sen är det påsklov. Känns lite konstigt att inte se dem på fyra veckor, de är ju mina små bebbar (fast de är 19...) Samtidigt ska det bli gött med lite lugnet före stormen för när de kommer tillbaka så är det ju bara en månad kvar till student. Sen är det sommar :))))) Längtar verkligen, å tänk om man kunde ha en liten "thing" i magen också.

Börjar bli lite pirrigt inför ÄD. Ibland är jag cool lugn och ibland blir jag så orolig så jag skulle kunna lägga ner. Men oftast så är jag nog mest nyfiket spänd på hur det ska gå. Det kommer att kännas lite konstigt att göra detta utan att vara med om ÄP. Skönt att slippa då det är det smärtsammaste men kommer nog ändå att sakna det lite. Min roll på kliniken i Riga kommer att gå väldigt fort, själva ET brukar ju bara ta ca 10 minuter.
Det ska bli skoj att komma till Riga, jag har fått för mig att det är en mysig stad, får hoppas på fint väder när vi är där.
Tänk om, TÄNK OM det är våran tur denna gång. Jag vill så det värker att det är så det kommer att bli.
Varför skulle inte vi få lyckas? Snälla, säg att det finns ett litet embryo där ute som vill fastna i min mage och trivas så bra att den stannar där i nio månader. Vem ska jag vända mig till för denna önskan? Gud, Allah, Shiva,Oden, Tomten eller Påskharen??? SNÄLLA!!!!!!!

Kram mina vänner!
/Lilla Jag!

9 kommentarer:

  1. Gumman, jag ska be till Bebisgud att nu ska det vara din tur, att det lilla embryot ska boa in sig gott hos dig och att du ska få vara lite illamående i sommar... ;-))

    kramar

    SvaraRadera
  2. Jag kommer iaf att hålla tummarna benhårt för er, om det kan vara till någon nytta ;)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag håller tummarna för dig, jag hoppas så att det är din tur nu! Kram

    SvaraRadera
  4. Åååh, vad skönt att läsa dina positiva tankar!!! Nu blev jag lite smittad. :o)
    Och vusst är det din tur nu. Jag lovar att hålla tummarna för dig också!

    Kraaam

    SvaraRadera
  5. Söt du är, jaaa vänd dig till den som vill lyssna och kan hjälpa - vem som helst! Jag hoppas så för din skull! För, som du säger, varför skulle inte ni få lyckas?
    Stor stor kram från mig

    SvaraRadera
  6. Det måste vara din tur nu! SKickar alla gudars kraft och kärlek till dej! Kramen

    SvaraRadera
  7. Jag testar med den Gud jag känner och ber att miraklet ska få ske för er denna gång.
    Varma lyckönskningar!

    SvaraRadera
  8. Be till vem du vill...nån där ute hör förhoppningsvis din bön...

    Ja ska oxå hålla tummarna o be för eran skull (är inte religös men ibland så känns det bättre o tro på en högre makt av nåt slag...min högre makt är min mamma som finns där nånstans bland stjärnorna...)

    All lycka till...

    Kram o ha en trevlig helg

    SvaraRadera
  9. Ja, jag håller också tummarna:) kram

    SvaraRadera