onsdag 30 mars 2011

Onsdag

Idag kom mensen. :)
Den enda biverkning som jag märker av efter sprutan är lite huvudvärk men det kan också vara mensen som spökar. Nu går jag bara å väntar på nästa torsdag och VUL 1.
Samtidigt som det är jobbigt med denna väntan så är det så skönt att vara igång igen. Tiden när man har beslutat sig för nästa försök men inte kommit igång är nog värst av allt (om man tar bort missfallen...)

Jag går fortfarande hos min kloka kurator och pratar, behovet minskar hela tiden men vi har så bra diskussioner. Hon ställer så bra frågor som får mig att tänka och reflektera över allt som vi har varit med om. Hon får mig att förstå mina egna reaktioner bättre, att de är väldigt normala i denna situation. Jag är inte en elak människa för att jag ibland är en riktig bitter f-tta och känner mig sviken, ensam och förbannad när andra så "enkelt" kan nått som inte jag kan..... Hon är toppen!

Nu ska jag ladda inför kvällens Ki-Box, ska bli skönt att "slå" lite ;)

Kram vänner!
/Lilla Jag!

5 kommentarer:

  1. Va skönt att du har en klok kurator att prata med. Det är nog viktigt att få ventilera och få sig en och annan tankeställare.

    Håller med om att transportsträckorna när inget händer är hemska. Va kul att ni är på G!
    Jag håller tummarna för er! KRAM

    SvaraRadera
  2. Kärlek till dig tjejen! Kram

    SvaraRadera
  3. Det är nog väldigt bra att gå och "ösa ur sig". Det är ju väldigt lätt att man samlar jobbiga och tråkiga saker på hög när man är i vår situation.

    Skönt att vara igång. Jag längtar tills vi får göra det igen!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Vad bra att du hittat ett ventilationshål! Man behöver få prata av sig och ibland är det lättare att göra det tillsammans med någon utomstående. Nu är ni på gång - härligt! :-)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tack så mycket! Jag säger detsamma till dig, nu är det hård tumhållning som gäller! :D
    Kram!

    SvaraRadera