fredag 11 mars 2011

En bra dag!

Idag är det mycket bättre =) Tänk vad det kan gå upp och ner. Jag vet inte vad som gjorde att jag blev så låg och jag vet inte vad som har gjort att det känns så mycket bättre idag????
Men jag vet att alla era kommentarer och kramar verkligen hjälper. Har sagt det förr men går inte att säga för ofta, NI ÄR TOPPEN BLOGGISAR ♥

Vi avslutade arbetsveckan med ett spinningpass, känns så gött i kroppen nu :) Har en tomat och mozzarella paj i ugnen. Funderar om magen klarar en öl till maten för vin vågar jag mig inte på än...

Go helg på er!
/Lilla Jag!

5 kommentarer:

  1. Skönt att det känns bättre!

    SvaraRadera
  2. Härligt att höra att du mår bättre! Hoppas att du får en riktigt trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Verkligen skönt att du mår bättre. Den där pajen låter toppengod, jag älskar mozzarella!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Blir glad av att läsa att du äntligen mår mycket bättre, vi har ju varit låga båda två ett tag. Och vad lustigt, jag avslutade min vecka (eller startade min arbetsvecka - beror på hur men ser det) med ett aerobicspass ikväll... och jag känner mig faktiskt mycket bättre också. Har dessutom ätit cheesecake som kvällsmål... gött!

    SvaraRadera
  5. Hurra för glada dagar, hoppas de fortsätter :)

    Många varma kramar

    SvaraRadera