tisdag 1 mars 2011

Sportlov!

Idag har jag varit på jympa, igår spinning och i morgon Ki-box och förhoppningsvis ett pass till i slutet på veckan :) Måste passa på att träna nu när jag är ledig. Har verkligen kommit in i träningen nu och det är så skönt. Jag får en liten oro och längtan  i kroppen om jag inte är iväg. Mitt mål är två gånger i veckan å resten blir bonus.
Jag har inte gått ner så mycket i vikt på vågen men jag känner det på kläderna :) och det är ju det viktiga. Viktväktarmaten har väl gått sådär får jag väl erkänna. Men man kan ju inte lyckas med allt..... ;)

Just nu sitter jag i soffan med en filt runt mig, en kopp the brevid datorn och brasan sprakar. Katterna ligger också och myser i soffan. Riktigt myspys om det inte vore för huvudvärkdelux... Mens dax!!!!! Så allt jag hade tänkt fixa med här hemma får vänta tills i morgon, det lär väl vara kvar ;)

Litet vänner inlägg:  Har fortfarande inte hört nått från "vännen" som jag skrivit om tidigare. Det är nu två veckor sedan jag berättade om avbruten behandling och stopp med IVF :( Hon har skrivit små korta kommentarer på facebook men inget mera. Jag har börjat på ett mail ang hur jag känner som jag sedan har raderat. Jag är rädd att hon kommer att göra sig själv till ett offer.
Jag skickade ett mail till underbara A och berättade allt, jag fick ett underbart mail tillbaka, tänk hur vissa människor kan hitta de rätta orden direkt. Jag var rörd till tårar när jag läste det. Vi var rörande överens om att vi måste bli bättre på att hålla kontakten vi saknar verkligen varandra.

Hoppas ni har en bra tisdag!
Kram mina vänner.
/Lilla Jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar