torsdag 27 januari 2011

Vart är du???

Hallå mensen vart är du?????? Vet att det inte är dax än men snälla kom snart, jag ska aldrig gnälla över dig igen, LOVAR! Eller så håller du dig borta i många många månader, ännu bättre men mindre troligt...

Dagarna får jag att gå med jobb och träning. Mitt mål var 2 ggr i veckan men det har blivit fyra gånger :) Bäst att passa på när det är skoj. Vi går på skivstång, boxning, core, flex och dans (det hopppar sambon...) Tänkte jag skulle komma iväg på spinn i helgen så jag får träna upp flåset. Efter all denna träning så skulle man tro att vikten iaf gick lite neråt men NEJ..... de senaste två veckorna har jag stått helt stilla :(

I helgen ska jag och sambon bo på hotell i vår hemstad. Sambon vann ett presentkort för ett tag sedan, en övernattning och tvårätters middag. Känns konstigt att bo på hotell 5 km från huset men det ska bli mysigt. Vi ska passa på att fira lite för förhoppningsvis så blir det ingen alkohol på ett tag sen ;) Positivt tänkande!

Då jag är lite dålig på att göra inlägg just nu så önskar jag er en fantastisk helg.
Kramar om er hårt!
/Lilla Jag!

6 kommentarer:

  1. Vad duktig du/ni är som går på så många pass! Jag tycker inte att du ska tänka så mycket på att du inte går ner i vikt, det kommer om du fortsätter så här bra med träningen!

    Vad mysigt att få bo på hotell! Förstår om det känns lite konstigt när man bor i samma stad men det blir nästan ännu mer mysigt då! Ha en jättebra helg!

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en mysig helg!! Kramen

    SvaraRadera
  3. Vad duktig du är som tränar så mycket! Får lite ångest över min slapphet ;)

    Ha en jättemysig helg på hotell

    kram

    SvaraRadera
  4. Det är jättemärkligt att bo på hotell i sin egen stad. Jag har gjort det med mitt förra jobb. Då var så nära som 500 meter hem...
    Men att bo på hotell, oavsett vart, är mysigt!
    Hoppas ni får en trevligt helg.

    SvaraRadera
  5. En härlig helg till er också och njut ordentligt av hotellvistelsen...och hotellfrukosten :)
    Vad duktig du är som tränar så mycket, önskar bara jag tyckte det var kul. Men har lovat mig själv att nu måååååste jag komma igång...hmmm...ja, vi får väl se hur det blir med den saken ;)

    Stora kramen!!

    SvaraRadera
  6. Å så mysigt att bo på hotell och få hotellfrukost!
    Jag önskar dig en snar mens :) (eller som du säger, ingen alls på nio månader!) Hoppas ni får en jättefin helg :)

    SvaraRadera