söndag 23 januari 2011

Ni gör mig glad igen.

Tack för alla uppmuntrande kommentarer och kramar igår!!! Det är mycket bättre idag :) Vet inte vad som var felet, skitdag helt enkelt. Men jag har en underbar sambo som handlade, lagade mat och fixade med det mesta igår, LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖV U!

Börjar verkligen längta tills mensen ska komma. ÄL just nu så............. ni förstår ;) Kanske är det som gör att jag mår mycket bättre idag :) Väntan blir nu en liiiten förhoppning att mensen inte ska komma alls men mest troligt att den kommer och på cd 2 kör det igång med sprutor och tabletter. Spännande men pirrigt med helt nya hormoner, tummar för att detta är det rätta.
Kul att vi är några som kommer att ligga rätt lika i tid =)

Vikt, mat och träning har gått sådär denna vecka. Det blev +/- 0 Rätt nöjd ändå. Ny vecka nya tag, skivstång i morgon på lunchen.

Hoppas ni har haft en bra helg mina vänner.
Kramen!
/Lilla Jag!

3 kommentarer:

  1. Haha, +/- 0 för mig också den här veckan, märkligt :)

    Längtar också efter det som vi hoppas ska bli bra, bäst :)

    Stor kram

    SvaraRadera
  2. Kramar till dig också. Skönt att det varit en bättre dag idag!

    SvaraRadera