onsdag 28 september 2011

Hoppet lågt!

Vet inte varför men har gjort min tredje tjuvtest idag, första i söndags, testdag på lördag. Svaret har varit detsamma varje gång, MINUS! Fan, fan fan som Thåström sjunger....



Jag känner inte så mycket mera än så just nu, vet inte när reaktionen ska komma, vill nog inte ge upp riktigt innan lördag även om oddsen är skyhöga att det ska bli ett plus :(
Vi har redan börjat diskutera hur/vad vi ska göra nu. Ska vi försöka igen eller ge upp. Jag känner mig inte riktigt redo att ge upp men vet inte om jag orkar en gång till men så läste jag alla solskenshistorier (särskilt Wilda Mathilda´s som alltid är lika inspirerande) på Toncis´s blogg och känner att jag vill inte ge upp, inte än!!!!
Sambon är lika fantastisk som vanligt, han vill nog att vi ska göra ett försök till men jag får ta beslutet då det är min kropp som får ta de största "smällarna" men han stöttar mig till 100% i vad jag än beslutar mig för.

Håller mina tummar för ett under!
Kram på er alla härliga!
/Lilla Jag!

8 kommentarer:

  1. Som jag hoppas att testet visar annorlunda på lördag för dig... Kram

    SvaraRadera
  2. Ni har ALLTID mina tummar!!
    Och så klart hoppas jag att det blir plus på lördag.
    Om inte annat så blir jag glad att se att ni inte har tappat hoppet helt.

    Och tack för fina ord!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Hoppas också på under (för oss båda)!!!

    KRAM!

    SvaraRadera
  4. Hoppas du har fel och att du får ett vackert plus på lördag, all styrka och massa kramar från mig!!!

    SvaraRadera
  5. Jag håller också mina tummar för ett under! Det HAR skett förr!
    Stor kram!

    SvaraRadera
  6. Hoppas lördagstest visar plus!

    SvaraRadera
  7. Här är ännu en som hoppas och som håller tummar!!
    Kramar i massor!!

    SvaraRadera
  8. Hur går det tjejen?? Tänker på dig och HOPPAS!!

    KRAM!

    SvaraRadera