torsdag 22 september 2011

Ruvardag 7

Åååååå, vad jag har svårt för att bara vänta å vänta, tiden går sååååååå sakta men jag är ju ruvare iaf så jag ska inte klaga för mycket. Hellre ruvare å väntan än inte ruvare.

Det drar i nedre delen av magen/ljumskarna det har det gjort mer eller mindre hela tiden men blir mer och mer. I morse när jag tvålade in mig i duschen var jag så öm i brösten. Idag har jag haft värsta svettningarna och ONT I HUVUDET!!!! Symptom för graviditet eller innan mensensymptom????
Kommer jag att orka hålla mig tills nästa lördag för test? Sambon är borta tors-sön, känns lite tråkigt att testa när han är borta, samtidigt som jag vet att det kommer bli jättejobbigt för honom att åka bort om jag testar innan och det blir negativt. Hmmm vi får se hur det går med tålamodet.

Kram på er där ute!
/Lila Jag!

11 kommentarer:

  1. Det värsta är ju att gravidsymtom och menssymtom är precis likadana.

    Håller tummarna stenhårt!

    SvaraRadera
  2. Hoppas hoppas det är grav.symptom!!

    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Ååh, vad långsamt det går! Vill att det ska vara testdag nu... Och att det är ett plus så klart! Håller ständigt mina tummar för dig.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Underbart att kunna läsa något från dig igen.
    Har kollat varje dag om du har skrivit något nytt.
    Saknat det.
    Tänkt massa på dig.
    Lycka till

    SvaraRadera
  5. Säger som alla andra: Hoppas, hoppas, hoppas!!!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Hoppas så för er skull att det du känner beror på graviditet och inget annat! Fortsätter att hålla tummarna för er skull.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Alla tummar och tassar hålls här!!!! Ett stort fint plus önskar jag såååå för dej!! Kramen

    SvaraRadera
  8. Åååå ja håller så hårt ja bara kan o hoppas hoppas hoppas på att det kommer bli ett plus..

    Skickar över en MASSA kramar

    SvaraRadera
  9. Ohhhh så hårt jag håller tummarna för dig!!!

    Jo jag pratar med "Någon" - er läsare :-) Era bloggar och hälsningar betyder mer än en kurator (eller liknande) kan sätta sig in i, om de ej varit i vår situation själva.

    Kram Ninna

    SvaraRadera