söndag 11 september 2011

Klockan 20.00

Nu har jag tagit Otrivelle-sprutan 20.00 prick! På tisdag 09.00 ska vi vara i Falun. Wow, kan fortfarande inte riktigt fatta att vi ska iväg. Det drar rätt mycket i äggstockarna och jag har lite flytningar. Detta har gjort att jag har varit lite orolig för ägglossning, kommer inte ihåg hur jag känt tidigare (dåligt minne) men jag har också flera mogna äggblåsor denna gång så det kanske är det som känns.

En tråkig/jobbig sak nu, ett problem som inte är nytt men gör mig inte mindre ledsen för det. Min så kallade bästa vän (har skrivit om henne tidigare) vet inte ens om att vi åker till Falun på tisdag, hon har inte med ett ljud visat intresse från det att jag sa att jag börjat med sprutorna. Hon har inte frågat hur det går, hur jag mår eller nått :( Nu har hon stora problem på jobbet men på nått underligt sätt så är det alltid nått runt henne när jag håller på med IVF. Fast jag mår dåligt, oroar mig eller bara vill älta mitt så frågar jag alltid henne hur hon mår, låter henne prata av sig om sitt å sen är det klart, inte en fråga om mig. Jag vet att jag kan väl säga nått själv men jag börjar tröttna, ibland vill jag bara skrika HALLÅ, JAG DÅ? Men det gör jag ju inte.... Jag tycker ju så mycket om henne när det gäller annat men ibland undrar jag vad jag är för henne? Gratis psykolog? Så, färdiggnälld! Tack till er som orkade "lyssna"

Återkommer efter äggplock med info om hur det gått!
Mina tummar till alla er underbara som också ska på äggplock i veckan, det är vår tur nu! Go girls!

Äggplockarkramar!
/Lilla Jag!

13 kommentarer:

  1. Lycka till!! Jag är ledig på tisdag så jag har tid hela dagen att tänka på dig!

    SvaraRadera
  2. Lycka till.
    Ska tänka på dig hela dagen.

    SvaraRadera
  3. Jaja.. nu skall jag hålla tummarna från och med i morgonbitti för mammawannabe-Anna och sedan hålla i dem över hela tisdag för dig också!!! Själv skall jag ringa Falun under morgondagen. De får det hektiskt av oss bloggare.. :) Lycka till//Kram Kix

    SvaraRadera
  4. Lycka till!!
    Tummarna hålls stenhårt! :)

    SvaraRadera
  5. Nej men åååå vad glad ja vart när ja kikade in på din blogg o fick läsa om den goda nyheten...
    ja fick t.om gåshud när ja läste att ni är på väg åt rätt håll...att det kanske är nu om eran dröm blir sann..

    Hoppas hoppas hoppas att det kommer gå vägen denna gången...ni har ju i alla fall chanser att det kommer att lyckas..

    Håller tummen hårt (har hört att två tummar ger otur) o önskar er all lycka till..

    Många varma kramar till er

    SvaraRadera
  6. Ååh, det är så glaet kul och spännande det här!! Jag håller så klart också tummatna och ser fram emot nästa inlägg från dig med rapport från Falun.

    Mååånga kramar till finaste du!!

    SvaraRadera
  7. Det kommer gå bra tjejen! Håller en tumme ändå ;)

    Kramar!!

    SvaraRadera
  8. Stort lycka till imorgon! Tumhåll :)
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Önskar dig lycka till och håller tummarna såklart!
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Stort lycka till!! Håller tummar :)

    Kramar!!

    SvaraRadera
  11. Du var den första jag tänkte på när jag vaknade.
    Håller tummarna så dom vitnar.
    Lycka till

    SvaraRadera
  12. Det ÄR er tur nu! Heja heja :)
    Tänker på er idag och håller både tummar och tassar här :)

    Många varma kramar

    SvaraRadera