lördag 1 oktober 2011

Ett stort fett MINUS!!!!

Orka?

14 kommentarer:

  1. Åh, lilla vännen! Jag beklagar så mycket!! Jag vet hur det känns nu. Jag ställer jämnt frågan också "Orka?????"
    Stora, varma kramar till dig!!!

    SvaraRadera
  2. Nej nej..... Fy vad tungt... Sänder många, många kramar till er... Du är stark, kom ihåg det!


    Kram!

    SvaraRadera
  3. NEJ!! Så ledsen jag blir för er skull!! Verkade så hoppfullt när ingen mens kommit, är det säkert att du inte är en låghormonare?

    Många kramar!!!

    SvaraRadera
  4. Jag är ledsen för er skull och hoppas ni kan ta er igenom det här och börja planera nästa försök.

    Många kramar/
    Luiza

    SvaraRadera
  5. Åhhhh, kramar till dig. Jävla skit! Vi verkar följas åt i detta elände.:( Hör av dig om du vill prata.

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Men... vad f-n!! Så ledsen för er skull!
    Hoppas att ni hittar ork snart igen.

    Många, många kramar!

    SvaraRadera
  7. Näääää.. blir så ledsen för din skull... hoppas du hittar orken och styrkan igen. Kärlek till dig!!!

    SvaraRadera
  8. Finns bara ett ord, orättvist! Efter all kamp är det så orättvist att ni inte får lyckas. Vet hur det känns och det är för jävligt!!!
    Skickar en kram och hopp om att orka vidare!

    SvaraRadera
  9. Ååå NEJ, fy vad orättvist!
    Många styrke kramar till er.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Skit! Jag beklagar! Så jävla orättvist är det!

    SvaraRadera
  11. J-vla skit också...:(
    Styrke kramar sändes i massor.

    SvaraRadera
  12. Skit oxå!! :( Det var ju eran tur för länge sen ju... så himla orättvist!
    Många varma kramar till er, var rädda om varandra!

    SvaraRadera