måndag 31 oktober 2011

Blir nog borta ett tag.

En månad har gått sen minuset, det känns som hundra år sedan samtidigt som det känns som igår. Tyvärr blir allt bara jobbigare och jobbigare. Jag faller hela tiden längre ner i det svarta hålet. Vissa dagar tittar jag framåt men oftast känns allt som ett stort vakuum. Undersökningarna fortsätter, troligtvis inte endometrioser utan äggblåsor som blir fyllda med blod. Vet inte vad som är bäst??? Förhoppningsvis blir det ett till försök i början på nästa år, vårt sista försök, nu är det bestämt, så funkar det inte på sjunde försöket med IVF och ÄD så blir vi ofrivilligt barnlösa. Gilla läget!?!? Orkar inte ta tag i den biten än.

Bloggandet kommer att till stor del ligga nere ett tag framöver. Jag känner inte att jag har nått att ge just nu samtidigt som jag inte orkar skriva. Underbara Tonci har verkligen satt ord på hur jag känner.

Tänker på er alla och önskar er all lycka och att vår egentligen enda önskan kommer att slå in!
Kram!
/Bara Lilla Jag!

17 kommentarer:

  1. Jag kommer hålla ögonen öppna för eventuell återkomst av dina ord i etern, när och om de kommer så kommer de vara välkomna!

    Ta hand om er!
    kramar

    SvaraRadera
  2. Åååh, du kommer att vara saknad. Det vet du och jag kommer självklart bevaka en eventuell återkomst här, vilken inriktning bloggen än utvecklas åt.

    Många, varma kramar till er båda!

    KRAMAR

    SvaraRadera
  3. Precis som bloggsystrarna ovan kommer jag att gå in här då och då för att se om du skrivit något. Jag förstår din tomhet och önskar er det du önskar oss alla! Med hopp om en lycklig början på nästa år för er!!

    KRAM!!

    SvaraRadera
  4. Önskar verkligen dig ALL lycka till med nästa försök! Är tomt utan dig här. Ta hand om dig nu!

    KRAM!

    SvaraRadera
  5. Du är redan saknad men jag förstår. Massa kramar och lyckönskingar.

    SvaraRadera
  6. Kommer att sakna dig, men förstår att du behöver vila nu. All lycka till efter nyår.. kanske går det försöket bra om jag börjar redan nu att hålla tummarna. Kram Kix

    SvaraRadera
  7. Först o främst så vill ja ge dig en STOR kram sen säga att ja kommer att sakna dig såå men ja förstår dig till fullo...

    Du ska göra det som känns bäst för dig...även om vi kommer att sakna dig...

    Som vanligt så önskade ja att ja kunde få dig att känna hopp..ta bort smärtan o uppfylla din dröm eller eran dröm men som vi vet så funkar det inte så...

    Ja hoppas att vi snart ses igen o att du då mår bra..i alla fall bra mycket bättre än nu...o att du då kanske har goda nyheter att berätta...

    Önskar dig o din man all lycka till...mina tankar går till er...

    Kram i massor

    SvaraRadera
  8. Kommer sakna dig! Välkommen tillbaka när det än blir! Ta hand om dig. KRAM!

    SvaraRadera
  9. Jag säger som de andra, jag kommer att sakna dig men jag förstår dig. När livet känns botten är det svårt att finnas kvar en värld som hela tiden håller sig uppdaterad med det man önskar mest i livet men inte upplever att man kommer att få. Jag önskar dig allt gott. Jag hoppas för din skull. Jag ser fram emot den dagen då du får stråla och vi får läsa.
    Stor kram till dess

    SvaraRadera
  10. Och jag kommer också att sakna dig. Önskar av hela mitt hjärta att 2012 kommer att bli året då du får hålla ett eget litet barn i din famn. Många stora kramar!

    SvaraRadera
  11. Skickar stora kramar, kommer tänka på dig och saknar dig här! Kram

    SvaraRadera
  12. Håller tummarna för att 2012 blir VÅRT år, då är det dax att bli gravida och få varsin bebbe!!!

    Vi ska ev börja om med IVF då, om vi orkar, vill och har råd....

    Kram NInna

    SvaraRadera
  13. Halloj!
    Vad kul att "se" dig igen! Du är saknad. :o)

    Önskar dig ett fantastiskt 2012.

    KRAAAAAM

    SvaraRadera
  14. Tittar in och önskar dig ett gott slut och ett gott nytt år!
    Varma kramar

    SvaraRadera
  15. Hej =0)

    Kikar in med jämna mellanrum för att se om du kanske har skrvit nåt...o det tänker ja fortsätta med...

    Hoppas att allt är okej trots omständigheterna kring allt o alla...vill även säga att ja saknar dig o hoppas att du snart kommer tillbaka...men självklart ska du ta den tid du behöver...

    Kram Ellen

    SvaraRadera
  16. Hej! Precis sett din blogg! Önskar dig all lycka till ! Vi är 29 år. Varit barnlösa 9 år. Genomgår ivf och adoption. Har två graviditeter bakom oss som slutade i sorg. Vore kul o hålla kontak! Du kan läsa mer om oss på min blogg http://barn-sorg.blogspot.com

    SvaraRadera
  17. Ville bara kika in(vilket ja gör nästan dagligen) för att se om du ev var tillbaka...

    Men du tar den tiden du behöver...kanske du kommer åter eller kanske inte...ja saknar dig, din familj o din blogg..ville bara att du skulle veta det...

    Många kramar...

    SvaraRadera