tisdag 10 maj 2011

Känner inget, nada, ei mitään, nichts, nekas, nothing...... PANIK!!!

16 kommentarer:

  1. Ååå, jag förstår din panik. När har du testdag? Är det inte lite tidigt att känna tänker jag? Hoppas på det bästa för din skull, att du inte känner för att det inte är mens på gång.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag har testdag 1 på tors och testdag 2 på mån som borde vara den "vanliga", vet inte varför de har två tillfällen i Riga. Det är ju bara det att man är ute på nätet och läser om andra ruvare och så gör man det man inte ska göra, man jämför... Men det brukar dra ner mot ljumskarna på mig...
    Kram på er!

    SvaraRadera
  3. Försök ta det lugnt, andas och inte analysera för mycket, jag vet det e sviiinjobbigt. Men nu jävlarimej ska det fungera denna gången:) så det så. KRAMEN

    SvaraRadera
  4. Jag är också expert på att jämföra, men allt är ju så individuellt. Nu försöker jag hålla mig borta från google, familjeliv osv ett litet tag även fast det är lättare sagt än gjort. Men det gör gott!

    KRAM!!

    SvaraRadera
  5. Ååh, din stackare!! Lider med dig. Man känner efter och gissar och spekulerar, men framförallt, man oroar sig! Men håll ut! Det är bara några få dagar kvar nu.... Men att det drar i ljumskarna låter lovande tycker jag (utan att försöka inge för stora förhoppningar ;o) , men jag tror på dig!).

    Kraaaam

    SvaraRadera
  6. När jag har varit gravid har jag inte känt något föränn bim men jag vet att det är lätt att börja jämföra sig med andra. Var rädd om dig nu och försök att bara ha det bra.

    Många kramar och hållna tummar!

    SvaraRadera
  7. Jag kände absolut ingenting när jag blev gravid - men nu sitter jag här...

    Försök låta bli att känna efter även om det är skitsvårt.
    Tummar och kramar!

    SvaraRadera
  8. Hoppas att det växer ett liv i dig trots frånvaro av symptom! Stor kram!

    SvaraRadera
  9. Lugn i bussen! Andas. Ingen panik ännu. Kramas massor!

    SvaraRadera
  10. Ingen panik än. Allt är möjligt. Massa kramar!

    SvaraRadera
  11. Jag hoppas också! fortfarande!
    Hur går det fina?

    KRAM!!

    SvaraRadera
  12. Inte få panik!! Andas lugnt och tänk lugna tankar!! Hoppas så för er!! Kram

    SvaraRadera
  13. Tack alla underbara!!!! Ni är bäst!

    SvaraRadera