söndag 15 maj 2011

Inlägg under pausen

Tänkte göra en kommentar till mitt förra inlägg men det får bli ett nytt inlägg.

Tack alla underbara för era fina ord! Det betyder så otroligt mycket, gråter när jag läser allt fint ni har skrivit. Gråter är nått jag gör rätt ofta just nu....
Jag kan inte riktigt låta bli att gå in här och läsa hur det går för er. Ni har blivit en del av mitt liv som jag inte kan släppa bara sådär. Så 100% frånvaro blir det inte... Men heller inte 100% närvaro.

Svar till jenny_maria, du rör inte upp i "öppna sår" Det är alltid bra att kunna se saker från olika håll. Det är inte alltid, allra minst när man är ledsen, som man ser med öppna ögon. Och att ni kommer med förslag och idéer betyder att ni bryr er.  Men vi vet att sambons simmare är väldigt pigga. Han fick toppbetyg från kliniken i Riga.

Vi har fått en tid hos våran läkare den 7/6 för samtal om allt. Sen ska vi bara njuta av sommaren. Vi har börjat funderat i olika banor och som älskade sambon sa: Hoppet är det sista som överger en!!!

Kramar i massor till er alla!
/Lilla Jag!

4 kommentarer:

  1. Jag kommer att sakna dig i etern! Och jag kommer hålla ögonen öppna för ev återkomst :0)

    Hoppas att ni får må bra, och att ni får det ni önskar!

    Varma kramar

    SvaraRadera
  2. Jag är så otroligt ledsen över att det inte gick vägen denna gång. Jag lider verkligen med er. Ta nu hand om varandra så kommer ni att komma fram till vad ni vill sen.
    Stor stor bamse kram

    SvaraRadera
  3. ÅÅÅ älskade du....

    Det gjorde så ont i mig när ja läste vad som har hänt...ja beklagar så otroligt mycket o önskade att detta inte har hänt...

    Ja som höll tummar o tår så hårt...

    Ja har följt din blogg varje dag (nästan) o sen så missar ja när detta skedde pga datahaveri så ja kunde inte visa omtanke...

    Men du ska veta att ja är så ledsen för eran skull o ja hoppas o tro på er fortfarande oavsett vilken väg ni kommer att gå så kommer ni lyckas en vacker dag...

    ÅÅåå vad ja önskar att ja hade veta när detta hände så ja kunde visa min omtanke o att ja tänker på er...

    Massor av kramar

    SvaraRadera
  4. SÄnder en tanke och kram!! Vi saknar dig, men ta den tid du behöver för att samla krafter!

    SvaraRadera