lördag 20 augusti 2011

Väntar på mens

Tack för alla tummar och härliga kommentarer, det värmer så.

Nu går jag bara och väntar på att mensen ska komma igång så jag får starta, det blir det korta behandlingen denna gång med Fostimon. Har tidigare testat Fostimon med långa behandlingen och Menopur med den korta, tyvärr har ingen av dessa försök gett någon bra utdelning (ingen alls faktiskt) men i denna kombinationen kanske det blir kanon ;)
Kommer nog att skriva lite mera här nu när jag kör igång för jag insåg häromdagen när jag hade en liten fundering (tänk så snabbt man glömmer) vad bra det var att gå bakåt i tiden och kunna läsa om tidigare behandlingar.
Snart sitter jag nog också och lusläser era bloggar men än så länge är jag bara inne och gör några inlägg.

Kram på er alla!
/Lilla Jag!

11 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka!! Skönt att höra av dej igen plus att ni e på gång igen, kram från mej

    SvaraRadera
  2. Skönt att ha dig här igen! :o)
    Och mina tummar har du alltid så klart.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Skoj att du är tillbaka!! Nu så är mina tummar era!! =)

    SvaraRadera
  4. Min sista IVF gjorde jag med Fostimon, korta metoden. Det var vår bästa omgång, antal ägg och kvalitet. Tyvärr lyckades det ju inte så bra för oss men det har ju med de egna äggen att göra också. Jag hoppas sååå att det ska gå bra för dig.
    Stor kram!

    SvaraRadera
  5. Välkommen hem! Eller hit, menar jag förstås, igen :0)

    SvaraRadera
  6. Så många lyckoönskningar jag kan skicka gör jag till dig inför ert sista försök. Kram Kix

    SvaraRadera
  7. Härligt att ni snart är på gång igen. Jag önskar er ett jättestort Lycka Till!!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Hittade hit genom blogghoppande.
    Stort lycka till!

    SvaraRadera
  9. Vad spännande att ni är snart igång igen och att testa annan medicin. Det kommer göra sugen.

    Lycka till.

    SvaraRadera
  10. Hej hej!!

    Välkommen tillbaka....har saknat dig o ditt liv...

    Håller min tumme hårt(hörde för nån dag sen att två tummar ger otur så därför håller ja bara en) att det ska lyckas denna gången...

    Hoppas hoppas hoppas...

    Kram o all lycka till

    SvaraRadera