måndag 23 augusti 2010

Första inlägget!

Mitt första inlägg som bloggare..... Vet inte riktigt varför jag har börjat blogga men tror att jag har ett behov att skriva av mig.
Min sambo och jag ska under denna vecka börja med vårt tredje försök med provrörsbefruktning så det kommer nog att handla mycket om det... Vid våra två tidigare försök har det tagit sig men tyvärr blivit missfall båda gångerna. Så att man är lite nojig denna gång kanske inte är så konstigt. Allt detta är för mig svårt att prata med mina vänner om (har lite svårt att öppna det allra innersta för de som står mig nära, konstigt...) så det är iofs inte konstigt att de har det svårt att sätta sig in i hur allt detta påverkar mig. Nu hoppas jag att detta kommer att bli ett bra sätt för mig att få ur mig många av mina tankar. Som ni troligtvis redan förstått så kommer jag att vara anonym.
Detta får räcka för idag. Nästa gång ska jag ska jag börja berätta om vår resa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar