fredag 15 oktober 2010

Ni är helt underbara!!!!!!

Tack alla underbara bloggvänner för eran stöttning. Att börja skriva på denna sida måste nog vara det bästa jag gjort. Vilka vänner jag har fått.












Inte en droppe blod på hela dagen å kvällen. Nu vet jag inte om jag ska ta nått test i morgon. Vågar jag? Kanske bättre att vänta nån dag till? Hmmmm, blir en lång natt med vägande för och emot. Jag bestämmer mig när måste gå på toa (tidigt) i morgonbitti. Ni kommer att få veta så fort jag hamnar vid datorn.
Kramisar!

/Lilla Jag!

5 kommentarer:

  1. hör av dig så fort du har bestämt dig! Håller tummarna tills motsatsen är bevisad!!! Hoppas du får sova gott i natt iaf, skickar med en liten kram

    SvaraRadera
  2. Vågar inte råda dig varken att testa eller att vänta. Bara du kan känna när du är redo att testa eller inte.

    Angående dina blödningar så håller jag tummarna stenhårt för att de ska vara ofarliga. Vid min graviditet blödde jag precis som en vanlig mens från Rd 9-12 då blödningarna upphörde och jag testade positivt. Var verkligen helt övertygad om att det var kört och hade inget hopp kvar när testet visade positivt och det senare visade sig vara en frisk tvillinggraviditet!

    Kram och stort, stort lycka till! Lisa

    SvaraRadera
  3. Oj, nu blev det väldigt spännande helt plötsligt. Gör som du känner med testet. Jag hoppas på positivt allt jag orkar. Tummar och kramar gott sovande :)

    SvaraRadera